Nu uita ca poti sa castigi si sa platesti cu puncte de fidelitate

After shave balsam Bvlgari, Man Wood Essence

Cod produs:
MBV090
269,00 RON (Reducere 16%)
224,00 RON
Acest produs nu este disponibil momentan. Vrei sa te anuntam cand revine?
100 ml After Shave Balsam 224,00 RON
269,00 RON
Alte produse din gama:
Costurile de livrare nu sunt incluse
TVA inclus;
Comenzi telefonice - 0728.001.1770728.001.177, Luni - Vineri 9:30 - 18:30
Cod produs:: MBV0901
EAN: 783320461026
  • ×

Descriere

After shave balsam Bvlgari, Man Wood Essence. Calmează fața după bărbierit și o parfumează, cu o aromă care completează perfect parfumul din aceeași colecție.

Brandul Bvlgari lanseaza o noua editie masculina Bvlgari Man Wood Essence in anul 2018. Parfumul barbatesc Bvlgari Man Wood Essence captureaza energia naturii, pentru un barbat urban in conexiune cu mediul sau inconjurator.

Descris ca un parfum intens, lemnos, captivant, Man Wood Essence ofera purtatorului un plus de incredere in fiecare moment al zilei.

Compozitia parfumului este lemnoasa, calda-condimentata si citrica la inceput. Debuteaza cu note de citrioce indulcite cu zahar si un cocktail de zeama de lamaie si frunze de coriandru. In inima vom intalnii o combinatie interesanta de cedru, vetiver si chiparos facand ca Man Wood Essence sa fie un parfum interesant si potrivit pentru ocazii speciale. La baza parfumului se afla tonuri de rasina enzoica.

Caracteristici

Brand:
Bvlgari
Gen:
Intens Masculin
Stil parfum:
Lemnos
Tip Produs:
After shave balsam
Pentru:
Barbati
Note De Varf:
citrice coriandru verde lamai
Note De Mijloc:
cedru chiparos vetiver
Note De Baza:
coriandru
Anul Lansarii:
2018
Cod produs:
MBV090
Descriere Bvlgari
Bvlgari
Bvlgari | parfumuri Bvlgari | Fondatorul brand-ului Bvlgari este Sotirio Bulgari. Cuvantul Bvlgari este pentru bijuterii, sinonim cu excelenta si prestigiul. De peste un secol au fost lideri incontestabili in industria italiana a bijuteriilor, inspirandu-se din arta greaca si romana, cu legaturi in arta contemporana. Pentru Bvlgari, punctul de cotitura a fost imediat dupa al Doilea Razboi Mondial, cand compania isi defineste propriul stil unic, detasandu-se de regulile stricte ale scolii franceze de prelucrare a aurului, scoala dominanta la acea data. Linia de parfumuri au introdus-o la inceputul anilor 1990. Au continuat sa lanseze noi colectii, de la esarfe si cravate de matase la produse din piele (protofele, curele, etc.) si ochelari